Urheiluhallit Pasila (Pasilan urheiluhalli), Radiokatu 22, 00240 Helsinki [kartta]
Kuittaa osallistumisesi keskiviikkoon klo 14 mennessä. Jos ilmoittautuneita alle 6, niin peli perutaan.

Ilmoittautumiset

6
Ismo A Iiris T Anna-Maria K Juha P Juha U Tarja J
14
Aarne V Ekku K Rami P Sari N Sirkka K-G Tuula Harri I Waltteri W Igor G Jani S Esa Ä Petri B Edwin K Leena T
12
Kirsi K Laura S Liisa V Henna-Kaisa S Jukka K Petri A Riku V pasi k Taneli Petri B [2] Rene J Chili L

Kommentoi...

Kirsi

Löytyisikö huomiselle vielä pari pelaajaa? Itse olen hieman puolikuntoinen, joten uskallan varmistaa osallistumiseni vasta huomenna. Perutaan vasta huomenna, jos ei ole kuutta pelaajaa kasassa aamupäivällä.

Petri

Mites huomenna pelaajia?

Tarja

Pelaajia juuri se minimit kuusi, eli pelataan :) Lisäpelaajat erittäin tervetulleita!

Petri

Huomio! Kaikki, jotka suinkin voisivat tulla pelaamaan tänään, PLS, tulkaa! Mä en nimittäin pääsekään tänään. Mulla tuli siviilipuolelta meno tähän iltapäivään. Voisko joku tulla pelaamaan / tuuraamaan mua?

Tarja

Nyt kuusi pelaajaa :), eli pelataan!!

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot