ReiluSäbä in matalan kynnyksen sählyä, mukaan tervetulleita myös liikuntaa aloittavat ja ne, joilla ei ole aiempaa joukkuelajitaustaa.

Käytössä on pieni laidallinen kenttä ja tarvittaessa maalissa uskolliset pahviukot Matti ja Teppo. Omat sisäpelikengät, mailan saa tarvittaessa lainaan.

Ilmoittautumiset aina ke klo 14 mennessä! Peli perutaan, jos alle 6 ilmoittautunutta.

Ilmoittautumiset

10
Rami P Igor G Kirsi K Petri B [2] pasi k Liisa Leena T Sirkka K-G Juha P Tarja J
3
Tuula Edwin K Harri I
19
Petri B Anna-Maria K Sari N Laura S Liisa V Henna-Kaisa S Juha U Jukka K Petri A Aarne V Riku V Ekku K Taneli Iiris T Waltteri W Esa Ä Rene J Ismo A Chili L

Kommentoi...

Petri

Mahtavaa! Kymmenen pelaaja tänään. Hienoa. Mutta: olen itse vielä kotikonttorilla etänä ja kello painaa päälle. Pärjäätte varmasti ilman minuakin, jos en nyt ehdikään mukaan pelaamaan. Yhdeksän pelaaja on jo todella hyvä saavutus! Hienoa pallottelua teille. Ensi kerralla yritän paremmin ehtiä mukaan.

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot