ReiluSäbä in matalan kynnyksen sählyä, mukaan tervetulleita myös liikuntaa aloittavat ja ne, joilla ei ole aiempaa joukkuelajitaustaa.

Käytössä on pieni laidallinen kenttä ja tarvittaessa maalissa uskolliset pahviukot Matti ja Teppo. Omat sisäpelikengät, mailan saa tarvittaessa lainaan.

Ilmoittautumiset aina ke klo 14 mennessä! Peli perutaan, jos alle 6 ilmoittautunutta.

Ilmoittautumiset

6
Rami P Kirsi K Sirkka K-G Petri B Liisa Leena T
5
Harri I Chili L Igor G Edwin K Tarja J
21
Anna-Maria K Sari N Laura S Liisa V Henna-Kaisa S Juha U Jukka K Petri A Aarne V Riku V Juha P pasi k Ekku K Taneli Iiris T Petri B [2] Waltteri W Esa Ä Rene J Ismo A Tuula

Kommentoi...

Rami

Hei, muistetaan taas ilmoittautua! Viime viikolla oli hauskaa, joten toivottavasti tälläkin viikolla saadaan porukka kasaan.

Tarja

Harmillisesti olen flunssassa ja sähly jää väliin.

Kirsi

Kuusi kassa eli huomenna pelataan 👍 Kiva toki jos saadaan vielä muutama lisää mukaan.

Petri

Hienoa! Pelataan kuudella. Kaikki toki mukaan eli lisääkin otetaan palloa lätkimään. 😊🏑

Edwin

Mulla meni rikki sisäpeli kengät kuhan saan uudet hankittua niin tuun tas pelailee

Sirkka

Sori kovasti, tulen vähän myöhässä!

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot